قوانین و مقررات ارسال کالا

  1. به منظور ارائه سریع ترین و با کیفیت ترین سرویس ارسال ، کلبه تخته نرد در زمینه ی ارسال کالا به وسیله تیپاکس میباشد ، لذا کلیه ی محصولات خریداری شده از سایت از طریق شرکت تیپاکس ( مشتریان ساکن کرج و تهران با اسنپ و نهایتا 2 ساعته در صورت درخواست شما عزیزان ارسال میشود) سریع تر و با کیفیت تر  پس از بررسی نوع محصول و مقصد ارسال برای شما خریدار محترم ارسال می گردد.
  2. هزینه ارسال کالا بر عهده مشتریان عزیز میباشد و هنگام تحویل به مامور تیپاکس پرداخت میشود.
  3. با توجه به ارزشمند بون محصولات خریداری شده از وب سایت کلبه تخته نرد  ، کلیه سفارشات در بسته بندی های بسیار ویژه و مناسب به شکلی که سلامت آن تضمین گردد برای مشتریان محترم ارسال می گردد.

زمانبندی ارسال سفارشات

  1. در پایان هر روز کاری ، تیم فروش کلبه تخته نرد کلیه محصولات فاکتور شده در آن روز را بسته بندی و در ابتدای روز کاری بعد تحویل شرکت تیپاکس  خواهند داد. شرکت تیپاکس نیز مطابق قوانین و محدودیت های خود بین 24 تا 72 ساعت پس از این زمان ، کالاهای تحویل گرفته شده را به مقصد سفارش خواهد رساند.
  2. شما خریدار محترم پس از نهایی شدن ارسال محصول و تحویل کالا به تیپاکس پیامکی حاوی کد رهگیری مرسوله دریافت خواهید کرد.
  3. به منظور اطلاع از وضعیت بسته ی پستی خود ، با مراجعه به وب سایت تیپاکس و انتخاب گزینه رهگیری مرسولات می توانید از آخرین وضعیت سفارش خود مطلع گردید. برای انجام این پیگیری می توانید به آدرس tipaxco.com مراجعه نموده و با وارد کردن کد مرسوله در کادر اصلی از این خدمت استفاده نمایید.

شیوه‌های ارسال

روش‌های حمل و نقل سفارش های مشتریان عزیز به صورت های زیر است:

سفارش شما با 2 روش پستی و تیپاکس و بسته بندی مخصوص فروشگاه ارسال خواهد شد.
تحویل با تیپاکس 2 الی 5 روز کاری میباشد.
تحویل با پست 3 الی 6 روز کاری میباشد.قیمت ثابت ارسال با پست 50.000 تومان می باشد.
هزینه ارسال تیپاکس بستگی به وزن و ارزش بسته بندی دارد و به عهده خریدار بوده و درب منزل توسط مامور تیپاکس هنگام تحویل بسته پرداخت میشود.
پس از ثبت سفارش و ثبت بسته شما در تیپاکس اس ام اس کد رهگیری محصول ارسال خواهد شد.
عزیزانی که قصد دارند سفارششون فوری و 1 ساعته با اسنپ تحویل داده شود در کرج و تهران با شماره تلفن 09393224915 تماس بگیرند.

  1. ارسال فوق سریع: این سرویس درب به درب بوده و در این روش به درخواست مشتریان عزیزی که ساکن کرج و تهران میباشند بسته ارسالی با اسنپ ارسال و تحویل نهایتا 2 ساعته درب منزل خواهند داشت. ( به منظور سفارشات فوق سریع با شماره 09393224915 تماس حاصل فرمایید.)
  2. ارسال سریع: این روش ارسال همان ارسال به وسیله تیپاکس برای شما عزیزان میباشد که بسته شما تا 3 روز کاری درب منزل تحویل داده خواهد شد.
  3. باربری: این روش سریعترین حالت ممکن ارسال کالا هست و در مورد خریدهای عمده اکیدا توصیه می شود.  اجناس به صورت معمول یک روزه در ترمینال شهر مقصد قابل دریافت است.

نکته مهم: بر اساس قوانین شرکت تیپاکس ، در هنگام تحویل بسته می بایست در مقابل مامور تیپاکس  اقدام به چک کردن مرسوله نمایید و در صورت مشاهده هرگونه پارگی کارتن و یا شکستگی و یا عیب و ایرادی، کالا به مامور تیپاکس مرجوع شده و از تحویل گرفتن آن خودداری کنید. در غیر این صورت مسئولیت سلامت مرسوله به عهده کلبه تخته نرد  نخواهد بود.

شیوه‌های پرداخت

در حال حاضر دو شیوه برای پرداخت وجوه فاکتورهای فروش در فروشگاه کلبه تخته نرد فعال می باشد:

  1. پرداخت وجوه به صورت آنلاین (درگاه پرداخت امن زرین پال): 

در این روش با استفاده از کلیه ی کارت های عضو شبکه شتاب و داشتن رمز دوم و CCV2 می توانید اقدام به تسویه آنی حساب سفارشات خود نمایید. با توجه به سهولت و سرعت این روش پیشنهاد می شود مبالغ از این طریق پرداخت گردد تا علاوه بر استفاده از این مزایا روند ارسال و تامین کالا نیز سریع تر پیگیری شود.

  1. پرداخت کارت به کارت:

در این شیوه می توانید پس از ثبت سفارش و مشخص شدن مبلغ نهایی آن ، با مراجعه به کلیه ی دستگاه های خودپرداز در سراسر کشور که عضو شبکه شتاب باشند اقدام به انتقال کارت به کارت وجه فاکتور نمایید. لازم به ذکر است در این روش باید شماره پیگیری و نیز شماره سفارش خود را از طریق پیامک برای واحد فروش ارسال نمایید.

 

شماره کارت : 6037997561944803 محمد ایزدی

حتما بعد از انتقال پول به صورت کارت به کارت فیش واریزی به شماره واتس آپ 09393224915 ارسال فرمایید.

 

ساعات کاری واحد فروش

در کلیه روزهای کاری تیم فروش از طریق شماره تلفن های اعلام شده ، آماده پاسخگویی به شما مراجعین محترم می باشد ، ضمنا سایر کانال های ارتباطی نظیراینستاگرام  ایمیل ، تلگرام و پشتیبانی آن لاین نیز برای سهولت ارتباط آماده پاسخگویی به شما عزیزان بزرگوار می باشد.

تلفن تماس واحد فروش :09393224915