مقالات

کادو ولنتاین چی بخریم؟

کادو روز مرد چی بخریم؟

بهترین کادو ولنتاین

قطعا برا شما هم این سوال پیش اومده که کادو ولنتاین چی بخریم ؟روز ولنتاین، که همچنین با نام روز عشق یا روز عشاق یا جشن ولنتاین نیز شناخته می‌شود، در فرهنگ مسیحی سده‌های میانه و سپس فرهنگ مدرن غربی روز ابراز عشق است که به صورت سالانه برگزار می‌شود.

این مناسبت هر سال در روز ۱۴ فوریه برگزار می‌شود. سابقهٔ تاریخی روز ولنتاین به جشنی که به افتخار قدیس ولنتاین در کلیساهای کاتولیک برگزار می‌شد، بازمی‌گردد.

روز ولنتاین برگرفته از سنن روم باستان و مسیحیت می‌باشد.این ابراز عشق معمولاً با فرستادن کارت ولنتاین یا خرید هدایایی مانند گل سرخ انجام می‌شود.

اگر علاقه مند هستید که یک هدیه ماندگار و دو نفره به کسی که دوستش دارید بدهید، پیشنهاد ما تخته نرد لوکس و خاتم کاری شده و یا یک صفحه شطرنج ناب است. این محصول منحصر به فرد، قطعا علاقه شما را به طرف مقابلتان ثابت می کند. از خرید تخته نرد برای روز ولنتاین غافل نشوید.

بهترین هدیه روز پدر

روز مرد یا روز پدر در ۱۳ رجب زادروز حضرت علی بن ابیطالب (ع) ، اولین امام شیعیان گرامی داشته می‌شود. روز پدر یکی از زمان هایی است که زحمات و از خودگذشتگی های پدرمان را باید جبران کنیم.

در بسیاری کشورها روز پدر، سومین یکشنبهٔ ماه ژوئن در نظر گرفته شده‌است. در این روز عزیز می توانید هدیه هایی برای پدر و یا همسرتان تهیه کنید.

شاید شما هم برای خرید روز مرد و روز پدر، به تلاطم افتاده اید و در حال انتخاب یک هدیه مناسب برای روز پدر هستید. یقینا با یک هزینه مناسب می توانید بهترین هدیه را تهیه کنید. پیشنهاد ما و ایده برای خرید هدیه روز مرد، خرید یک شطرنج و تخته نرد ترک شده است.

کادو ولنتاین چی بخریم؟

کادو ولنتاین چی بخریم؟

کادو روز مرد برای همسر

یک تخته نرد شیک و لوکس، هدیه ای ماندگار و بی نظیر برای همسرتان نیز هست. قطعا برای ابزار علاقه به عشق تان می توانید بدون هیچ تردیدی یک تخته نرد یا شطرنج طرح دار و نفیس بخرید و به ایشان هدیه دهید.

قطعا چرم یکی از بهترین نوع از هدایایی است که می توانید به همسرتان بدهید. ما نیز یکی از بهترین تخته نرد چرم را برای شما تولید کردیم، که می توانید جذاب ترین کادو باشد.

یک متن زیبا برای روز مرد برایتان میگذاریم.

همسر عزیزم
از وقتی خانه عشقت پناهگاه خستگی‌ام شد
فهمیدم که الهه عشق بهترین مرد دنیا را نصیب من کرده است
روز مرد مبارک

خرید کادو برای روز مرد

در وب سایت کلبه تخته نرد، بهترین هدایای روز پدر، هدیه روز ولنتاین، هدیه روز مرد، برای شما عزیزان قرار داده شده که می توانید در فروشگاه ما دیدن کنید. اگر تخته نرد و یا یک شطرنج خریداری کردید، می توانید کیف و کاور تخته نرد و شطرنج را نیز تهیه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید